środa, 9 marca 2016

Kilka słów o mnie i zapowiedź bloga.

Cześć, na imię mi Adrian, mieszkam w Mławie, (małe miasto ok.35 tyś mieszkańców.)
Jestem miłośnikiem motoryzacji, chodź nie dużo na ten temat wiem. Interesuje się także muzyką, i tym co będzie występować na moim blogu  najczęściej - zjawiskami paranormalnymi. W moim życiu od dawna działy się dziwne zjawiska, w moim jak i mojej rodziny (opowieści), tak dorosłem, i zacząłem się tym interesować. Od duchów po UFO. I zadaje sobie pytania " czy istnieje życie poza ziemskie ?" mam wahania co do tego pytania, raz "przecież to nie możliwe !" a znów kiedy indziej "jest tyle dowodów na to !" zależy od nastroju ? Humoru ? Tak czy inaczej będę opisywał tu przeważnie różne historie, które są straszne ? Hmmm. Zależy które. No to mam  nadzieję, że ktoś zainteresuje się tym blogiem i będzie go czytał, bo chce się podzielić że światem moimi doświadczeniami i opowieściami znajomych i rodziny. To by było na tyle chyba, no to miłego czytania. Cześć !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz