czwartek, 10 marca 2016

Nic strasznego :)

Witajcie ponownie :)
Bardzo mnie cieszy fakt że w ciągu dwóch dni uzyskałem ponad 200 wyświetleń mojego bloga. Mam nadzieję że was interesuje, będę się starał i dążył do tego abyście czytali moje tzw ,,wypociny" z chęcią :D dziękuje że jesteście !!!

Dzisiaj wpadłem na pomysł specjalnie dla was wybrać się do opuszczonego budynku, dawniej były to zakłady mięsne, teraz tam nic praktycznie nie ma, jest klimat bardzo fajny ;) pomysł zrealizuje jak tylko będę miał trochę więcej czasu :) Specjalnie dla was zrobię zdjęcia z ,,wyprawy" i opiszę co i jak ;) budynek jeśli się nie mylę jest strzeżony, ale ostatnim razem nie było problemu z wejściem ;)

Jeżeli będzie zainteresowanie blogiem to będzie więcej takich wypraw, mam nadzieję że nie zabraknie takich opuszczonych i mrocznych miejsc :D

Dzisiaj pojechałem sobie do lasu, i siedziałem i myślałem sobie o zjawiskach paranormalnych, i nie wiem czemu ale strasznie mnie to kręci ;) lubię strach, lubię się bać, dziwne co nie ? :D

A tu takie bezsensowne zdjęcie :
Wy też lubicie sobie posiedzieć czasem sami ? A w sumie z myślami ? Jeszcze ten delikatny deszczyk ;) pozdrowienia i miłej nocy ;)

2 komentarze: